Notice: Undefined index: category_id in /home/em379253/honda.kh.ua/www/catalog/controller/information/information.php on line 48Notice: Undefined index: category_id in /home/em379253/honda.kh.ua/www/catalog/controller/common/footer.php on line 134 Сервіс
Info

Сервіс

Компанія Honda піклується про своїх клієнтів і традиційно прагне надавати їм найвищий рівень сервісу. В цьому розділі ви знайдете корисну інформацію щодо гарантійного обслуговування автомобілів, про правила й строки технічного огляду, про поточні акції за заводські запчастини. Крім цього, ви зможете дізнатися про сервісні кампанії з безплатного покращення автомобіля, скориставшись послугою «Перевірка авто on-line»..Ми докладаємо максимум зусиль, щоб гарантувати вам задоволення від володіння технікою Honda.

Перевірка авто оn-line

Шановні власники автомобілів HONDA!

Пропонуємо перевірити Ваш автомобіль на наявність інформації про сервісні кампанії з покращення або відкличні кампанії, що передбачають безкоштовну перевірку та необхідну заміну окремих деталей або вузлів автомобіля. Якщо після «Перевірки авто on-line» з’ясується наявність кампанії, то про її зміст можна буде дізнатись, звернувшись до будь-якого офіційного дилера Honda в Україні.

Будь ласка, заповніть форму для перевірки:

Крім будь-яких проблем із безпекою, кампанії з відкликання та покращення продукції також поліпшують довгострокову якість наших виробів та Ваш досвід володіння Honda. Тому ми наполегливо рекомендуємо Вам звернутись до дилера Honda для виконання відповідних робіт. Ми також рекомендуємо перевіряти у свого дилера інформацію щодо наявних невідкладних кампаній з відкликання, а також стежити за цією сторінкою для отримання регулярних оновлень.

VIN-код — це ідентифікаційний номер продукту Honda, який складається з 17 символів.

VIN-код автомобіля вказано:

  • в технічному паспорті Вашого авто
  • на металевій табличці, закріпленій під лобовим склом авто з боку водія

   

Що таке відклична кампанія?

Відклична кампанія оголошується, оскільки виробник має побоювання щодо потенційного порушення безпеки. Це може бути пов'язано з складовою частиною або конструкцією транспортного засобу та може спричинити значний ризик травмування водія або пасажирів транспортного засобу або інших учасників дорожнього руху.

Що таке сервісна кампанія з покращення продукції?

Кампанії з покращення продукції не пов'язані з безпекою. Оскільки технології поліпшуються, можуть виникати випадки, коли виробник розробив нові компоненти або процеси, які допоможуть підвищити загальну якість транспортного засобу і пропонує їх запровадити на Вашому авто в період експлуатації. Зазвичай, Виробник започатковує такі кампанії тільки на окремих ринках у відповідності до певних умов експлуатації.

Для того щоб дізнатись інформацію про відкриті кампанії достатньо вказати VIN-код Вашого автомобіля у формі.

Сезонне обслуговування

Підготовка до зими

Завчасна підготовка Вашого автомобіля до зимового періоду дозволить більш впевнено пройти непростий час низьких температур, засніжених доріг та скорочення тривалості світлового дня.

Звернувшись на сервісну станцію офіційного дилера Honda для проведення сезонного обслуговування, Ви отримаєте професійну підготовку Вашого автомобіля до холодної пори року, що включатиме перевірку стану акумуляторної батареї, очищення та обробку ущільнювачів дверей, заміну шин на зимові, перевірку роботи підігріву зовнішніх дзеркал та заднього скла, регулювання світла фар та інші операції.

Підготовка до літа

Експлуатація автомобіля в умовах літньої спеки та підвищеної запиленості обумовлює додаткові вимоги по догляду за Вашим автомобілем. Під час весіннього потепління важливо перевірити та усунути сліди негативного впливу сезонних факторів під час зимової експлуатації, а також впевнитися у справності роботи систем, що забезпечать комфортне та надійне керування під час Ваших літніх подорожей.

Чи задоволені Ви сервісом Honda?

Шановні клієнти!

Нам у компанії Honda надзвичайно важливо знати вашу думку про наші продукти й сервіси – отримуючи відгуки, ми маємо можливість удосконалюватися й постійно підвищувати якість послуг. Саме з цією метою ми просимо Вас приділити кілька хвилин Вашої уваги й висловити свою думку про недавній досвід обслуговування у дилера Honda. Якщо Ви обслужили свій автомобіль і залишили свою електронну адресу дилеру, то найближчим часом Ви отримаєте запрошення на свою електронну пошту з посиланням на анкету.

Будьте певні – ми будемо користуватися адресою Вашої електронної пошти тільки для відправлення Вам запрошення взяти участь в опитуванні, а дилер – для повідомлення Вам про новини й акції в дилерській мережі Honda.

Компанія Honda докладає усіх зусиль для захисту й убезпечення всієї інформації наших клієнтів і виконує високі стандарти зберігання й підтримання конфіденційності даних, зібраних із метою проведення опитування. Ми дуже вдячні всім клієнтам, що приділили нам час і заповнили анкету. Ми певні, що без вивчення потреб і вражень клієнтів не буває розвитку, а без можливості поділитися враженням і залишити відгук важко по-справжньому поважати компанію й бути лояльним до бренду. Ще раз дякуємо Вам за потенціал для розвитку й удосконалення, який ми отримуємо завдяки Вашому внеску!

Повідомлення для власників авто Honda про відкличну кампанію по заміні модуля подушки безпеки Takata Airbags

Автомобільна промисловість стикається з безпрецедентним викликом у відкликанні та замінені мільйонів подушок безпеки TAKATA: (загалом 9 автовиробників, 97 моделей автомобілів, близько 1,3 мільйона одиниць (станом на кінець 2018 року) починаючи з 1990 року виробництва).

Компанія Honda разом з офіційним Дистриб’ютором в Україні ТОВ «Прайд Мотор» прагне до вирішення потреб наших клієнтів із транспортними засобами, які зазнали цієї проблеми.

Захист і безпека водіїв та пасажирів в транспортних засобах Honda є нашою головною турботою, і ми настійно закликаємо всіх власників авто, які зазнали впливу, негайно звернутися для проведення кампанії з заміни подушок безпеки Takata Airbags.

Немає причин зволікати !

Небезпека для Вас і Ваших пасажирів

У випадку зіткнення, коли подушка безпеки розгортається, її газогенеруюча частина може створити надмірний внутрішній тиск. В результаті металевий корпус газогенератора може розірватись з викидом уламків, що можуть потрапити в салон авто. Це може призвести до серйозної травми або до найгіршого випадку – смертельних поранень.

Що Вам потрібно робити далі

  • Будь ласка, перевірте, чи Ваше авто підпадає під відповідну відкличну кампанію.
  • Ви можете самостійно це перевірити в розділі Перевірка авто оn-line або звернувшись з запитом до будь-якого авторизованого дилера Honda.
  • У разі підтвердження, негайно зверніться до найближчого дилера Honda для запису на заміну необхідних компонентів.
  • Всі роботи в рамках відкличної кампанії виконуються авторизованими дилерами БЕЗКОШТОВНО.

Ми приносимо вибачення нашим клієнтіам за будь-які незручності, яких вони можуть зазнати в результаті цієї проблеми.

Що буде зроблено дилером Honda

Як тільки ваш автомобіль буде переданий до дилерського центру, його спеціалісти встановлять модифікований газогенератор в модуль подушки безпеки. Ці роботи займуть близько 1 години і будуть виконані безкоштовно.

До уваги власників авто Honda, придбаних за межами України.

На нашому сайті On-line перевірка щодо відкличних кампаній за ідентифікаційним номером (VIN) можлива тільки для втомобілів, які придбані в дилерській мережі Honda в Україні. Разом з тим, якщо Ваш автомобіль потребує проведення відкличної кампанії з заміни подушок безпеки Takata Airbags, будь-який авторизований дилер в Україні БЕЗКОШТОВНО виконає необхідні роботи на Вашому авто. Для перевірки такої потреби, будь ласка, зверніться з окремим запитом до найближчого дилера Honda.

Записатися на сервіс